Assistance

Kæmper du med teknikken på mobil, computer og tablet? Så lad DEL2 give en hjælpende hånd! Korrekt opsætning og synkronisering kan spare dig for megen tid og frustration.

Få hjælp til teknikken hjemme hos dig selv

At du har valgt at blive selvstændig er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at du skal klare alting selv. Og hvorfor bruge kostbar tid på at kæmpe med noget, der måske ikke engang interesserer dig, men bare skal virke? DEL2 Assistance rykker ud som din personlige IT-support, hvis du har brug for hjælp til opsætning af e-mail og kalender på mobil, tablet og computer eller har problemer med at få apps som NemID og Netbank til at fungere. 

DEL2 rykker ud til dig

Assistance betyder, at jeg kommer hjem til dig* og hjælper med at indstille dit udstyr. Ud over hjælp til opsætning og synkronisering på tværs af enheder, kan jeg også hjælpe med brug af apps som for eksempel MobilePay og Nem IDs Nøgle App samt med generel brug af mobil og tablet. Klik herunder for at se, hvad DEL2 kan assistere med:

* DEL2 kører kun til zonerne 1, 2, 3, 4, 30, 31, 32, 33, 40, 41, 42, 43 og 44. Bor du uden for disse zoner, kan vi aftale at mødes et andet sted. Se zone-kort.